dimarts, d’octubre 31, 2006

Jornada de reflexió? Em sembla que no

Se suposa que en la jornada de reflexió la campanya electoral ja ha acabat i que els partits no han de donar més la llauna amb actes electorals. Aquesta tarda, però m'he donat compte que no és així. En passar davant del Corte Inglés, he vist a la llunyania com un noi repartia papers d'on sobresortia la silueta d'una figura humana nua. Tot pensant-me que seria propaganda d'un festival eròtic (ara que es multipliquen com els bolets) l'he recollit i m'he donat compte que no, que no era la figura d'una tremenda sinó la d'un tremendo d'Albert Rivera, el candidat de Ciutadans de Catalunya.

Aquest partit que es permet de donar lliçons de ciutadania i de titllar de subnormals als votants dels altres partits per voler tenir una consciència col·lectiva (no m'agrada el terme nacionalista)ignora les lleis electorals? La veu de la consciència liberal progressista (glups així és com es defineixen ideolicament) es permet de passar-se pel forro les lleis estatals que tan venera? Sense comentaris...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei hola!!!!!


Estic d'acord amb tu Albert, aquests de Ciutadans són bastant la peste...,els cops que els he sentit i les coses que diuen estan molt portades a l'extrem, els trobo una mica massa radicals i massa semblants al PP en algunes de les coses que diuen.

Bueno, la meva primera aportació al teu blog. Per cert sóc el Marc, l'amic de l'Àlex,

Ciao

Marc

Satàrric ha dit...

Gràcies per la teva aportació...