dimarts, de febrer 28, 2006

Colla de Free riders!

Digueu-me interessat però en aquests moments estic realitzant un treball sobre els problemes de brutícia i incivisme de les darreres festes de Gràcia i necessito la vostra ajuda. Com que tots ens coneixem i tots hem fet les coses més lamentables que ens podem imaginar en els carrers de Gràcia sota els efectes de l'alcohol (jejejeje a mi no m'enganyeu) m'agradaria que em comentessiu com es podrien resoldre aquests problemes sense haver d'emprendre solucions radicals a l'estil Estado de Sitio...

Ja em direu algo

2 comentaris:

Djamolidine Abdujaparov ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Djamolidine Abdujaparov ha dit...

No volen unes festes patrimoni de la humanitat? Doncs els veins que s'aguantin i s'esperin a que passin els BCNetas per ensumar un ambient respirable. Es una setmaneta, o sigui que a aguantar-se toquen. Tinc una cosina sevillana que per setmana santa sempre fot al camp pq no l'emprenyin amb les festes. Els graciencs que estiguin molestos que marxin por ahi. Em sembla mes preocupant que algu mori d'una ganivetada abans que quatre gamberrades, un parell de grafittis i litres d'orina pels carrers. Per cert, els problemes de l'any passat van ser provocats majoritariament per turistes. El Clos no vol un parc tematic enlloc d'una ciutat? Doncs si no li agradi que comenci a treballar com l'alcalde d'una ciutat enlloc de com el conseller delegat de Port Aventura.