dijous, de juliol 13, 2006

Makis agridolços


Ahir vaig tenir el gust d'anar a menjar a un japonès de gràcia i avui al matí n'estic patint les conseqüències. No ho puc negar-ho encara tinc els makis de tonyina i de Salmó i d'alvocat en un lloc indeterminat entre l'estómac i l'esòfag. I mira que quan vaig acabar de menjar em va sentar molt bé la cosa. Però una cosa està clara el peix cru o la soja (jo diria que més aviat el peix) no em senta bé... Hauré d'optar per la deliciosa cuina japonesa de les verduretes que em senta molt millor.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Como te encuentras ahora?
Espero que este mejor tu estomago. jejeje

Es una lastima que es muy dificil encontrar cocina japonesa aparte de sushi en Barcelona.
Pero si te apetece, hay un bar japones bueno y barato cerca de c/Montaner.

Satàrric ha dit...

Hola Tomoko qué sorpresa!! Ya decía yo que recibiría alguna sorpresa de este post.... jejeje

Si ya estoy mejor. Aunque me reafirmo me gusta más la cocina con verduritas. El pescado crudo no lo puedo aguantar me sienta mal... Qué plato japonés me recomiendas (que no sean makis)?

Por el resto conozco una tienda de comida japonesa en la que un amigo y yo vamos a buscar comida preparada japonesa (fideos instantaneos como los que comía el Doctor Slump) para comerla después en casa. Una buena alternativa a las pizzas Tarradellas