divendres, de juny 02, 2006

NeoHippies del segle XXI

No ens enganyem, no sé un borrall d'infomàtica. Si en sabés més, ja hauria canviat el disseny merdós d'aquest blog i hauria col·locat tota mena de novetats. El món de la programació infomàtica em sona a xinès, veig als programadors com a veritables xamans o mags del segle XXI que tradueixen els designis d'un déu inaccessible i superior. Bé tampoc cal donar tanta trascendència a la informàtica... No ens posem pseudofilosòfics com a Màtrix... Neo no ens salvarà!

Tot i això a vegades el món de la informàtica m'ofereix explicacions més plausibles i entenedores; explicacions que s'acosten a l'estructura de la realitat que conec. I és en aquest punt en què puc dir alguna cosa.

Amics meus, he tingut una revelació. Jo que sempre he utilitzat tot el programari de Microsoft, el windows en especial he llegit les revelacions del profeta informàtic del MIT, Robert Stalleman. El profeta nord-americà del software lliure ens mostra una reproducció de les societats utòpiques que ens van oferir Marx, Bakunin el segle XIX adaptades al món de la informàtica.

Aquest post no està acabat... Continuarà (haig de posar-me a altres coses en aquests moments)

1 comentari:

Anònim ha dit...

? estic ansiosa per saber què ha dit el gurú...

L'altre dia El Dominical de El País publicava una entrevista, molt seriosa, on un científic, suposadament un "savi" deia que la humanitat morirà en uns 50 anys per què s'hauràn fos els "casquets" (?normalització lingüística?) polars.

No sé quina relació pot tenir amb el teu comentari de la notícia. En tot cas : muerte a Allegra Gheller! Viva el freeware !